Dvorane za sastanke
Dvorana Vukovar
Kapacitet: 40 osoba
Dvorana „Vukovar“ je složena u kino postav, veličine 60m2 te je idealna za edukacije, seminare i manje konferencije.
Dvorana Dubrovnik
Kapacitet: 12osoba
Kapacitet: 12osoba
Dvorana „Dubrovnik“ je složena u U-postav, veličine 35m2 te je idealna za radionice, sastanke Uprave i manje edukacije
Dvorana Trogir
Kapacitet: 6 osoba
Dvorana „Trogir“ je složena u konferencijski postav te je idealna sa sastanke i individualne razgovore
Dnevni ured
Kapacitet: 2 -3 osobe
Dnevni najam ureda uključuje ured za 2-3 osobe te je idealan za individualna rad ili razgovore za posao
Najam uključuje:
- Projektor sa ozvučenjem i mikrofonom
- Internet veza (optika i wifi)
- Besplatan parking u garaži za sve sudionike
- neograničeno korištenje zone za odmor – RELAX zone prije/poslije sastanka
- prijem gostiju na recepciji poslovnog centra te podrška za vrijeme sastanka
- mogućnost organiziranja coffee breaka/ručka
Najam uključuje:
- Projektor sa ozvučenjem
- Internet veza (optika i wifi)
- Besplatan parking u garaži za sve sudionike
- neograničeno korištenje zone za odmor – RELAX zone prije/poslije sastanka
- prijem gostiju na recepciji poslovnog centra te podrška za vrijeme sastanka
- kava, čaj i voda uključeni
Najam uključuje:
- LCD TV
- Internet veza (optika i wifi)
- Flipchart
- Besplatan parking u garaži za sve sudionike
- neograničeno korištenje zone za odmor – RELAX zone prije/poslije sastanka
- prijem gostiju na recepciji poslovnog centra te podrška za vrijeme sastanka
- kava, čaj i voda uključeni
Najam uključuje:
- 2 radne jedinice i stolice za posjetitelje
- Internet veza (optika i wifi)
- Besplatan parking u garaži za sve sudionike
- neograničeno korištenje zone za odmor – RELAX zone prije/poslije sastanka
- prijem gostiju na recepciji poslovnog centra te podrška za vrijeme sastanka
- kava, čaj i voda uključeni
- pristup uredu od 08:30 – 16:30
Dogovorite prezentaciju ureda prema Vašim potrebama još danas.
OPREMA DVORANA ZA SASTANKE
- kapacitet od 2 do 40 osoba
- besplatan parking u garaži za sve sudionike i goste
- prijem gostiju na recepciji poslovnog centra te podrška za vrijeme sastanka
- neograničeni Internet
- projektor/LCD tv,
- ozvučenje
- flip chart, magnetska/školska ploča
- neograničeno korištenje zona za odmor – RELAX zona i velike terase
- klijenti koji koriste ostale bee@work sadržaje i usluge ostvaruju pravo na popust prilikom rezervacije dvorane za sastanke
DODATNE USLUGE
- organizacija cateringa u Relax zoni (coffe break/doručak/ručak) nakon održanog sastanka
- administrativna podrška poslovne tajnice
- usluge printanja, kopiranja, skeniranja
kontakt
OBRATITE NAM SE S POVJERENJEM
Pošaljite nam upit:
01 4093 480
091 6002 139
Savska cesta 84 • 10360 SESVETE
beeatwork@beeactivities.hr
© 2023 bee at work • All rights reserved.