Najam dvorane za Božićni domjenak
Blagdanska cijena:
990kn + PDV
Iskoristite ovu blagdansku ponudu i organizirajte druženje za Vaše zaposlenike i poslovne partnere
Kontaktirajte nas za rezervaciju
Kickoff
Zabavite se, nagradite djelatnike, proslavite uspješnu poslovnu godinu i najavite ulazak u 2020
Vizija
Prenesite viziju, misiju i ciljeve za nadolazeću godinu.
280m2!
Dvorana za sastanke je veličine 280m2
“Često koristimo dvoranu za sastanke u bee@work poslovnom centru. Dvorane su odlično opremljene i kvalitetno dizajnirane. Djelatnici centra su susretljivi i profesionalni. Sve pohvale ekipi iz bee@worka. Svakako preporučamo!”
– LUKA CAREVIĆ, UVID D.O.O.
BLAGDANSKA CIJENA: 990kn + PDV
• Zabavite se
• Proslavite uspješnu poslovnu godinu i najavite ulazak u 2020
• Nagradite djelatnike
• Motivirajte djelatnike novim projektima
• zahvalite im za proteklu godinu poslovanja
• prenesite im vizije i misije te ciljeve za nadolazeću godinu…
Najam dvorane za organizaciju božićnog domjenka uključuje:
• dvorana za sastanke veličine 280m2
• Korištenje dvorane u periodu od 16h – 20h (moguća prilagodba vremena)
• Besplatan parking u garaži Business centra
• Projektor i razglas
• Moguće organizirati kino postav za do 60 ljudi
• Asistencija u organizaciji cateringa
• Podrška recepcije i doček gostiju
• Izlaz na terasu
ČEKAMO VAS, NAZOVITE NAS ILI POŠALJITE MAIL:
Najam dvorane za Božićni domjenak, blagdanska cijena: 990kn + PDV
Iskoristite ovu blagdansku ponudu i organizirajte druženje za Vaše zaposlenike i poslovne partnere
INOVATIVNA UREDSKA RJEŠENJA PO MJERI
NAŠI KLIJENTI O NAMA
“Došao sam ovdje namjeravajući kroz period od 1-2 mjeseca vidjeti kako će mi se svidjeti. Već drugi tjedan boravka potpisao sam godišnji ugovor. Odavde jednostavno ne želite otići. Ambijent i atmosfera su toliko poticajni, da vam daju dodatnu motivaciju i vjetar u leđa. Srdačno i pristupačno osoblje je uvijek na usluzi i dodatno doprinose tome da se osjećate kao čovjek. I to uspješan čovjek. Ne tražite dalje.”
“Bee-At-Work koncept nas je privukao jednostavnošću početka rada na novoj lokaciji. Navedeni koncept nudi doslovno plug and play rješenje za početak rada mikro i malih poduzetnika, pružajući neophodnu opremu za trenutni početak rada. Velika prednost business centra je jednostavnost dolaska partnera zbog blizine obilaznice, te uvijek dostupnih parkirališnih mjesta u podzemnoj garaži. Na lokaciji business centra nalazi se pristup širokopojasnom Internetu iznimne brzine što je neophodno za poslovnu komunikaciju i korištenje cloud usluga. Uvijek susretljivo osoblje brine za rad korisnika stalno unapređujući uslugu i prateći moderne svjetske trendove.”
Nakon dugog traženja ureda, jedan posjet bee@at work Business centru bio je dovoljan. Prvi dojam bio je fantastičan a tako je ostalo i dalje. Ugodan i moderno uređen interijer, lijep i funkcionalan ured a imali smo priliku isprobati i dvoranu za sastanke koja je izvrsno opremljena. Velika prednost je parking u garaži, što za nas, tako i za naše klijente. Lokacija centra je također izvrsna s obzirom na blizinu autoputa i Zračne luke. Ljubazno osoblje je uvijek tu za bilo kakvu podršku. Sigurna sam da ćemo ovdje još dugo ostati. Bee@work je zaista za svaku preporuku.
DANA BEE@WORK RADI ZA VAS
ZADOVOLJNIH KLIJENATA
KAVE U UGODNOJ ATMOSFERI
USLUŽNOST I KVALITETA
REZERVIRAJTE VAŠ
TERMIN
ILI NAS NAZOVITE ZA VIŠE INFORMACIJA
01 4093 480
091 6002 139
Savska cesta 84 • 10360 SESVETE
beeatwork@beeactivities.hr
© 2023 bee at work • All rights reserved.